Pogoji uporabe

Splošni pogoji uporabe

Pogoji uporabe

Pred uporabo strani morate pazljivo prebrati navedene splošne pogoje. Z uporabo te spletne strani se z navedenimi pogoji strinjate. V primeru, da se s pogoji ne strinjate, vas prosimo, da le-te ne uporabljate.

Pogoji uporabe določajo delovanje spletne trgovine, pravice in obveznosti uporabnika in trgovine ter urejajo poslovni odnos med trgovino in kupcem. Kupca zavezujejo pogoji uporabe, ki so veljavni v trenutku nakupa (oddaje spletnega naročila). Uporabnik je ob oddaji naročila vsakič posebej opozorjen na splošne pogoje uporabe in z oddajo naročila potrdi svojo seznanjenost z njimi.

Spletna trgovina Maskarada.si je sestavljena v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov.

Spletno trgovino Maskarada.si (v nadaljevanju »prodajalec« ali »trgovina« ali »Maskarada.si« ali Pustni-kostumi.si) upravlja podjetje Ambo storitve d.o.o..

Dostopnost informacij

Prodajalec se zavezuje, da bo kupcu še preden ga zavezuje pogodba ali ponudba, zagotovil naslednje informacije:

  1.     podatke o podjetju (ime in sedež podjetja, matična številka),
  2.     kontaktne podatke, ki uporabniku omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (e-pošta, telefon),
  3.     bistvene lastnosti artiklov (vključno s poprodajnimi storitvami in garancijami) ter rok veljavnosti tega podatka,
  4.     dostopnost artiklov (vsak artikel, ki je v ponudbi na spletnem mestu, naj bi bil dostopen v razumljivem roku),
  5.     pogoje dostave artiklov (ter način, kraj in rok dostave),
  6.     cene, ki morajo biti jasno in nedvoumno določene in razvidno mora biti prikazano, ali že vsebujejo davke in stroške prevoza in druge dajatve, ter rok veljavnosti tega podatka,
  7.     način plačila in dostave ali izpolnitve, ter rok veljavnosti tega podatka,
  8.     časovno veljavnost ponudbe,
  9.     rok, v katerem je možno odstopiti od pogodbe in pogoje za odstop (opis pravice do odstopa v skladu s 43.č ZVPot; v primerih, ko potrošnik v skladu s 43.č členom ZVPot nima pravice do odstopa, je o tem izrecno obveščen),
  10.     pojasnilo postopka s pritožbo, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi ali službi za stike s kupci.
Osnovni podatki

Ambo storitve d.o.o.
Verovškova ulica 48, 1000 Ljubljana

Identifikacijska številka za DDV: SI17564204
Davčni zavezanec: da
Matična številka: 3924408
Osnovni kapital: 7.500,00 EUR
TRR: SI56 1010 0004 9367 757 pri Banki Koper

Podjetje Ambo storitve d.o.o. je vpisano v sodni register pri Okrožnem sodišču v Kranju: Srg 2011/8762.

Tel.: 070 588 812
E-mail: info@maskarada.si

Zasebnost

Podjetje Ambo storitve d.o.o. se zavezuje k trajnemu varovanju vseh osebnih podatkov uporabnika v skladu z Uredbo (EU) 2016/679 Evropskega parlamenta in Sveta z dne 27. aprila 2016 in ZVOP-1.

Vse podrobne informacije o obdelavi osebnih podatkov najdete v poglavju Politika zasebnosti. Uporabnik se mora zavedati, da je dolžan spletnemu trgovcu posredovati svoje osebne podatke v pravilni in resnični obliki, prav tako je dolžan spletnega trgovca obvestiti o spremembi svojih podatkov. Uporabnik s sprejetjem teh pogojev potrjuje, da so osebni podatki, ki jih je navedel, pravilni.

Pogoji naročanja

Ambo storitve d.o.o. preko »Maskarada.si« sprejeta naročila obravnava kot nepreklicna. V primeru napake lahko kupec brez dodatnih stroškov naročilo prekliče v času od izdaje naročila do prejema elektronskega obvestila, da je naročilo nepotrjeno. Po prejemu obvestila, da je naročilo nepotrjeno preklic naročila ni možen.

Naročila spremljamo preko spletnega vmesnika.

Kupoprodajna pogodba med prodajalcem in kupcem je v spletni trgovini Maskarada.si sklenjena v trenutku, ko prodajalec kupcu pošlje prvo elektronsko sporočilo o statusu njegovega naročila (z naslovom: Vaše naročilo je potrjeno). Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji fiksirani in veljajo tako za prodajalca kot za kupca. Kot kupec velja oseba s podatki, kot so navedeni ob oddaji naročila. Kasnejše spreminjanje podatkov o kupcu ni mogoče.

Kupoprodajna pogodba (t.j. elektronsko sporočilo o statusu naročila) je v elektronski obliki shranjena na strežniku prodajalca.

Pravica do odstopa od nakupa (pogodbe), vračilo blaga

Potrošnik (navedeno velja izključno za fizične osebe, ki pridobijo artikel za namene izven svoje pridobitne dejavnosti) ima pravico, da v 14 dneh od prevzema artiklov prodajalcu sporoči, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Rok se začne šteti en dan po datumu prevzema artiklov.

Odstop od pogodbe potrošnik sporoči na e-naslov prodajalca: info@maskarada.si.

V primeru odstopa od pogodbe potrošnik prejeti artikel vrne po pošti na naslov podjetja: Ambo storitve d.o.o., Verovškova ulica 48, 1000 Ljubljana.

Vrnitev prejetih artiklov podjetju v roku za odstop od pogodbe se šteje za sporočilo o odstopu od pogodbe.

Potrošnik artiklov ne sme neovirano uporabljati do odstopa od pogodbe. Potrošnik sme opraviti ogled in preizkus artiklov v obsegu, kot je to nujno potrebno za ugotovitev dejanskega stanja.

Potrošnik odgovarja za zmanjšanje vrednosti blaga, če je zmanjšanje vrednosti posledica ravnanja, ki ni nujno potrebno za ugotovitev narave, lastnosti in delovanja blaga. Potrošnik ne odgovarja za zmanjšanje vrednosti blaga, če ga podjetje ne seznani s pravico do odstopa od pogodbe skladno s 4. točko prvega odstavka 43.b člena ZVPot.

Edini strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od pogodbe, je strošek vračila artiklov (ki se v primeru pošiljanja obračunava po ceniku dostavne službe in je odvisen od tega ali gre za pošiljko/paket/tovor). Artikel je potrebno vrniti prodajalcu najkasneje v roku 14 dni od poslanega sporočila o odstopu od pogodbe (nakupa).

Potrošnik nima pravice do odstopa od pogodbe pri pogodbah, katerih predmet je artikel, ki je bil izdelan po natančnih navodilih potrošnika, ki je bilo prilagojeno njegovim osebnim potrebam, ki zaradi svoje narave ni primerno za vračilo, ki je hitro pokvarljivo ali kateremu je že potekel rok uporabe. Možnosti odstopa od pogodbe ni pri nakupu programske opreme ali avdio in video nosilcev, če je potrošnik odprl varnostni pečat.

Odstop od pogodbe ni mogoč za blago:

  1.     za blago ali storitve, katerih cena je odvisna od nihanj na trgih, na katera podjetje nima vpliva in ki lahko nastopijo v roku odstopa od pogodbe;
  2.     za blago, ki je izdelano po natančnih navodilih potrošnika in prilagojeno njegovim osebnim potrebam;
  3.     za blagu, ki zaradi svoje narave ni primerno za vračilo, je hitro pokvarljivo ali mu hitro preteče rok uporabe;
  4.     za opravljano storitev, če podjetje pogodbo v celoti izpolni ter se je opravljanje storitve začelo na podlagi potrošnikovega izrecnega predhodnega soglasja in s privolitvijo, da izgubi pravico do odstopa od pogodbe, ko jo podjetje v celoti izpolni;
  5.     zapečatene avdio- ali videoposnetke in računalniške programe, če je potrošnik po dostavi odprl varnostni pečat;
  6.     zapečatenega blaga, ki ni primerno za vračilo zaradi varovanja zdravja ali higienskih vzrokov, če je potrošnik po dostavi odprl pečat; pri nakupu hrane za male živali, v kolikor je embalaža odprta ali poškodovana;
  7.     blago, ki je zaradi svoje narave neločljivo pomešano z drugimi predmeti;
  8.     digitalne vsebine, ki se ne dostavijo na otipljivem nosilcu podatkov, če se je opravljanje storitve začelo na podlagi potrošnikovega izrecnega predhodnega soglasja in s privolitvijo.

Vračilo opravljenih vplačil vključno s stroški dostave bo s strani prodajalca izvedeno takoj, ko je to mogoče, najkasneje pa v roku 14 dni od prejema sporočila o odstopu od pogodbe. Podjetje vrne prejeta plačila potrošniku z enakim plačilnim sredstvom, kot ga je uporabil potrošnik (kar je najbolj običajno s plačilom na transakcijski račun).

Pri odstopu od pogodbe, kjer je bil koriščen bonus, koda za popust ali promocijska koda, se ta sredstva upoštevajo kot popust in se uporabniku ne vrnejo. Uporabniku se vrne le vplačani znesek. Darilni bon se pri odstopu od pogodbe upošteva kot plačilno sredstvo in vrne uporabniku kot darilni bon, vplačani znesek pa se vrne uporabniku.

Pravico do vračila kupnine v primeru uveljavljanja garancije in stvarnih napak natančneje urejajo določila zakona o varstvu potrošnikov.

Obrazec za odstop od pogodbe se nahaja na tej povezavi.

Postopek naročanja

1. Naročilo je sprejeto:
Po oddaji naročila, kupec prejme obvestilo po elektronski pošti, da je naročilo nepotrjeno. Kupcu so na spletni strani ponudnika dostopni podatki o statusu in vsebini naročila.

2. Naročilo v obdelavi:
Ponudnik naročilo pregleda, preveri dobavljivost naročenih artiklov in naročilo potrdi oziroma z razlogom zavrne. Ponudnik lahko za preverjanje podatkov ali zagotavljanja točnosti dobave pokliče kupca na njegovo kontaktno telefonsko številko. Ob potrditvi naročila ponudnik obvesti kupca po elektronski pošti o predvidenem roku dostave. Pogodba o nakupu naročenih artiklov med kupcem in ponudnikom je na tej stopnji nepreklicno sklenjena.

3. Blago odposlano:
Ponudnik v dogovorjenem roku blago pripravi, odpošlje in o tem po elektronski pošti obvesti kupca. Ponudnik v omenjenem elektronskem sporočilu pouči kupca tudi o politiki vračila blaga, kam se lahko obrne v primeru zamude pri dostavi in kam se lahko obrne v primeru pritožbe.

Zavrnitev naročila

Ambo storitve d.o.o. lahko v času do izdaje obvestila, da je naročilo v obdelavi, naročilo za katerega ugotovi, da ga pod navedenimi pogoji ne more izvesti, naročilo zavrne.

Naročilo, ki presega vrednost 100 € vam dostavimo brezplačno.

Plačilni pogoji

1. Plačilo z gotovino “po povzetju” (odkupnina):
Kupec poravna stroške kupnine poštnemu uslužbencu ob prejemu paketa oziroma dostavi.
Pakete dostavlja Pošta Slovenije d.o.o.
Poštnina z odkupnino znaša 4,99 eur. Dodatno pa vam Pošta Slovenije d.o.o zaračuna provizijo najmanj 1,25 eur (oziroma po ceniku Pošte Slovenije) za plačilo posebne položnice UPN, s katero se znesek nakaže na naš TRR račun.

2. Predplačilo s položnico (po predračunu):
Če želite plačilo z nakazilom, nam to prosimo sporočite na email naslov info@maskarada.si. Podjetje Ambo storitve d.o.o. vam bo na vaš e-mail poslalo predračun z navodili za plačilo s položnico UPN.
Položnico lahko plačate preko spletne banke in vseh poslovalnicah bank in pošt v Sloveniji.
Nato pa na naš email info@maskarada.si pošljite potrdilo o plačilu. Kajti tako bo postopek obdelave naročila veliko hitrejši (zadošča že slika plačane položnice).

Ponudnik kupcu izda račun na trajnem mediju, z razčlenjenimi stroški in navodili, kako odstopiti od nakupa in izdelke vrniti, če je to potrebno in mogoče.

Kupoprodajna pogodba (naročilo) je v elektronski obliki shranjena na strežniku ponudnika in kupcu dostopna v vsakem trenutku v njegovem uporabniškem profilu (Moj profil).

Dostava

Dostava blaga je omejena na ozemlje Republike Slovenije. Dostavo opravlja podjetje Pošta Slovenije d.o.o., v primeru, da želite dostavo preko druge dostavne službe, nam morate to pravočasno sporočiti.

V primeru, da kupca (prejemnika) v času dostave ni na naslovu, je možno paket prevzeti na poslovalnici Pošte (na katero je bil paket naslovljen) v 15 dneh. Če kupec (prejemnik) paketa ne sprejme v 15 dneh, se ta vrne nazaj podjetju Ambo storitve d.o.o. Z oddajo naročila se kupec strinja, da bo paket tudi prevzel (naročilo z obveznostjo plačila). V kolikor potem paketa ne prevzame in zaradi tega nastanejo dodatni stroški, jih je dolžan kriti kupec.

Cena dostave z odkupnino na območju Republike Slovenije je enotna in znaša 4,99 EUR. V primeru naročila v vrednosti nad 100 EUR je dostava brezplačna.

Pošta Slovenije d.o.o dodatno zaračuna provizijo vsaj 1,25 eur za plačilo UPN (obdelava nakazilo na naš TRR račun).
(Podjetje Ambo storitve d.o.o. na ta znesek nima vpliva, saj ga določa Pošta Slovenije d.o.o.). Temu strošku se lahko izognete, če naročilo plačate po predračunu z nakazilom na naš TRR). Če želite plačati z nakazilom na TRR nam to sporočite v odgovoru na potrdilno e-poštno sporočilo in vam bomo poslali podatke za nakazilo.

Cene

Vse cene vsebujejo DDV, razen če je izrecno napisano drugače.

Cene veljajo v trenutku oddaje naročila.

Cene veljajo v primeru plačila z zgoraj navedenimi načini plačila, pod zgoraj navedenimi pogoji.

Kupoprodajna pogodba med ponudnikom in kupcem je sklenjena v trenutku, ko ponudnik potrdi naročilo (kupec prejme elektronsko sporočilo o statusu “V obdelavi” ali “Potrjeno”). Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji fiksirani in veljajo tako za ponudnika, kot za kupca.

Kljub izjemnim naporom, da bi zagotovili najbolj ažurne in točne podatke, se lahko zgodi, da je podatek o ceni napačen. V tem primeru, ali v primeru, da se cena artikla spremeni med obdelavo naročila, bo prodajalec kupcu omogočil odstop od nakupa.

Popusti, promocijske kode ipd. se praviloma ne seštevajo. Popust pri posameznem artiklu in promocijska koda se seštevata.

Vplačana sredstva po darilnih bonih, bonusih in predračunih se ne obrestujejo. Darilnih bonov in kod bonusov za popust ni možno menjati za gotovino.

Garancija

Izdelki imajo garancijo, če je tako navedeno na garancijskem listu ali na računu. Garancija je veljavna ob upoštevanju navodil na garancijskem listu ter ob predložitvi računa. Garancijski roki so navedeni na garancijskih listih ali na računu.

Informacija o garanciji je navedena tudi na strani s predstavitvijo artikla. Če informacije o garanciji ni, artikel nima garancije ali pa podatek v tem trenutku ni znan. V slednjem primeru lahko kupec kontaktira ponudnika, ki bo zagotovil ažurno informacijo.

Obrazec za uveljavitev garancije se nahaja na tej povezavi.

Stvarna napaka

Potrošnik lahko uveljavlja svoje pravice iz naslova stvarne napake, če o napaki obvesti prodajalca v roku dveh mesecev od dneva, ko je bila napaka odkrita. Potrošnik mora v obvestilu o napaki natančno opisati napako in prodajalcu omogočiti, da stvar pregleda.

Prodajalec ne odgovarja za stvarne napake na blagu, ki se pokažejo potem, ko mineta dve leti, odkar je bila stvar izročena. Šteje se, da je napaka na stvari obstajala že v času izročitve, če se pojavi v roku šest mesecev od izročitve.

Potrošnik, ki je pravilno obvestil prodajalca o napaki, ima pravico od prodajalca zahtevati, da:

  • odpravi napako na blagu ali vrne del plačanega zneska v sorazmerju z napako ali
  • blago z napako zamenja z novim brezhibnim ali
  • vrne plačani znesek.

Kdaj je napaka stvarna? Kadar:

  • artikel nima lastnosti, ki so potrebne za njegovo normalno rabo ali za promet
  • artikel nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana
  • artikel nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane
  • je prodajalec izročil artikel, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.

Kako se preverja primernost artikla?

Preverja se z drugim, brezhibnim artiklom enake vrste, hkrati pa tudi z izjavami proizvajalca oziroma navedbami na samem artiklu.

Kako se stvarno napako uveljavi?

Kupec nas mora o morebitni stvarni napaki skupaj z natančnim opisom le-te obvestiti v zakonsko določenem roku in nam hkrati omogočiti pregled artikla.

Pravico do uveljavljanja stvarne napake na artiklu natančneje urejajo določila zakona o varstvu potrošnikov. Obrazec za uveljavitev stvarne napake se nahaja na tej povezavi.

Reševanje reklamacij, pritožb in sporov

Prodajalec Ambo storitve d.o.o. spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov.  Prodajalec se po vseh močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost zagotavljanja učinkovitega sistema obravnavanja pritožb.

V primeru težav se kupec s prodajalcem lahko poveže telefonsko na telefonsko številko 070 588 812 ali po elektronski pošti na info@maskarada.si. Pritožba se odda prek e-poštnega naslova info@maskarada.si ali reklamacije@ambo-storitve.si. Postopek obravnave pritožbe je zaupen.

Prodajalec se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniških sporov nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in potrebnim časom ter stroški, ki nastanejo zaradi reševanja spora, kar je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato si prodajalec prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno. Za vse ostale spore in pravne postopke je pristojno izključno sodišče v Ljubljani.

Izvensodno reševanje potrošniških sporov

Skladno z zakonskimi normativi Ambo storitve d.o.o. ne priznava nikakršnega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov.

Prodajalec Ambo storitve d.o.o., ki kot ponudnik blaga in storitev omogoča spletno trgovino na območju RS, na svoji spletni strani objavlja elektronsko povezavo na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS). Platforma je na voljo potrošnikom tukaj:

https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home2.show&lng=SL

Navedena ureditev izhaja iz Zakona o izvensodnem reševanju potrošniških sporov, Uredbe (EU) št. 524/2013 Evropskega parlamenta in Sveta o spletnem reševanju potrošniških sporov ter spremembi Uredbe (ES) št. 2016/2004 in Direktive 2009/22/ES.

Izdaja računa

Prodajalec po dostavi naročenih artiklov kupcu pošlje tudi račun in sicer v pdf formatu na e-naslov kupca ali pa kupcu račun priloži v papirni obliki ob dostavi.

Na računu sta razčlenjena cena in vsi stroški v zvezi z nakupom ter podano obvestilo o pravici do odstopa od pogodbe.

Kupec je dolžan preveriti pravilnost podatkov pred oddajo naročila. Kasneje podanih ugovorov glede pravilnosti izdanih računov ne upoštevamo.

obvestilo_zahtevaj_racun_SL
Poslujemo v skladu z ZDavPR.
Omejitev odgovornosti

Prodajalec se po svojih najboljših močeh trudi zagotoviti ažurnost in pravilnost podatkov, ki so objavljeni na njegovih spletnih straneh. Kljub temu pa se lahko lastnosti artiklov, rok dobave ali cena spremenijo tako hitro, da prodajalec ne uspe popraviti podatkov na spletnih straneh. V takem primeru, bo prodajalec kupca obvestil o spremembah in mu omogočil odstop od pogodbe ali zamenjavo naročenega artikla.

Prodajalec ne odgovarja za vsebino mnenj o artiklih, ki jih napišejo obiskovalci. Prodajalec mnenja pred objavo pregleda in zavrne tista, ki vsebujejo očitne neresnice, so neprimerna, zavajajoča ali žaljiva. Prodajalec ne odgovarja za informacije v mnenjih in se omejuje od kakršnekoli odgovornosti, ki izvira iz podanih informacij v mnenjih.

Prodajalec ima možnost odstopa od pogodbe le, če se ugotovi očitna napaka (46. člen OZ). Kot očitna napaka se šteje napaka v bistvenih lastnostih artikla in vse zmote, ki se po običajih v trgovini ali po namenu strank štejejo za odločilne ter jih prodajalec v primeru vednosti ne bi potrdil oziroma sklenil pogodbe. To vključuje tudi očitne napake v ceni.